narsistin tunteet

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Purple, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
mijitarica1

narsistin tunteet

Viesti Kirjoittaja mijitarica1 »

eli otsikko on vähän harhaanjohtava; mielestäni narsistilla ei ole tunteita niinkuin ne normaalisti ymmärretään; kun luulet narsistin rakastavan sinua, hän todellisuudessa rakastaa itseään jonka näkee heijastuksena sinun kasvoistasi, SINUN rakkautesi, joka varmaan on vilpitön, itse narsisti ei pysty mitään pyyteetöntä rakkautta tuntemaan. Hän voi innostua, kun näkee sinussa jotain helppoa, hyväksikäytettävää, ja tätä innostusta ainakin minä erehdyin pitämään rakkautena..puhumattakaan niistä raivon ja häpeän tunteista, joita hän ei itsessään siedä, hän on valmis kaatamaan kaiken paskan ja omat syyllisyydeentunteensa silmää räpäyttämättä toisen niskaan..omalla kohdallani yli vuosikymmenen helvetti yltyi suorastaan kidutukseksi, kun hän aloitti pettämiseni toisen naisen kanssa, kun epäilin, olin hullu ja mustasukkainen kontrolloija, kun jo olin lomammatkalla jonne hän ei millään olisi minua päästänyt, lapsen ja vanhempieni kanssa, syytti että etsin vain vieraita miehiä, tarjouduin kyllä joka ilta laittamaan hänelle kuvaviestin itsestäni ja lapsesta hotellihuoneessa, mikä tietenkään ei hänelle kelvannut, vain tuhahtelua, narsistihan vaatii sinulta todisteita ja kun niitä tarjoat, haukkuu sinut, näin ainakin minun kohdalla. Kun nyt tiedän, että hän oli toisen naisen kanssa, ja soitin, hän kysyi missä olen, sanoin totuudenmukaisesti että uima-altaalla, etsin katseellani yhtä suomalaisnaista ja tämän poikaa, jotka juuri näin, mutta tarjoilijat rikkoivat lasin käytävälle, joten jouduin kiertämään ja kadotin tämän naisen näkyvistäni, niin alkoi hirveä huuto että just joo, siellä on nyt sitten sulla tarjoilija jonka kanssa vehtaat. Eli ei voi paljon naurettavammaksi mennä. Ennen matkaa hän yhtenä päivänä, kun itse tulin töistä, oli viikonloppu ja olin rättiväsynyt, hän valitti vaivojaan ja väsymystään, halusi hellyyttä ja hierontaa, kun en ollut tarpeeksi innokas, hän pomppasi sängystä ja alkoi huutaa että suunnittelen lesbosuhdetta naapurin nuoren naisen kanssa..toinen ihan vastaava kerta, ensin kinutaan tiesmitä, ja sitten samassa sekunnissa aletaan syyttää mitä uskomattomimmista asioista..mutta tämähän kärjistyi sen takia, että yritti tällä kaikella hämätä, koska tiesi minun epäilevän häntä toisesta naisesta. Eli narsistin tapa kantaa syyllisyydentunnetta, keksiä mitä tahansa valheita, kaataakseen oman syyllisyydentunteensa ja epäilynsä toisen niskaan. Kun sitten voimattomuuttani ja pelkkää syvää loukkaantumistani, itkin yksin makuuhuoneessa, lapsi tuli kysymään mitä itken, pyysin kysymään isältään, joka katse tietokoneessa tokaisi että äiti on vähän hullu..Sitähän hän lopuksi yritti, kun ei saanut minulta enää viimeisinä aikoina riittävästi huomiota, etsi tämän uuden uhrin, ei välittänyt edes peitellä sitä niinkuin olisi voinut, vaan valehteli päin naamaa, ja nautti nähdessään kuinka kärsin, oikeasti luulin tulevani hulluksi, kalvava epäily että voiko toinen olla noin härski, kun kuitenkin käsittääkseni oli lähes 10 vuotta ollut muuten uskollinen, vaikka enää en todellakaan tiedä mitä uskoa, onhan hänellä koko ajan ollut se "laillinen vaimo" jonka kanssa chattaillut, ok, yhteiset lapsenlapset, ja tämä nainen toisella puolen maapalloa, mutta mistä muuten tiedän mitä hän on matkoillaan tehnyt, 10 vuoden aikana vain 3 kertaa olimme mukana, eikä nekään olleet mitään perhelomia, lapsen hän järjesti sukulaistensa hoitoon, minulle vuokrattiin homeinen murju, jossa hän kävi kääntymässä ja yöt nukkumassa silloin kun paikalle tuli, ja minun seurakseni järjesti sukulaisnaisia, jotka oli palkattu lähinnä minua vahtimaan ja kertomaan varsinaiselle vaimolle millainen hutsu oikein olen..viimeisellä matkalla neljä vuotta sitten, miehen veljen uusi tyttöystävä kertoili asioita, ei ollut osa tätä pyhää perhettä, eikä siksi ilmeisesti kokenut että pitäisi vaieta, kertoi että "luulen sitä ja tätä", en tiennyt mitä uskoa, pitkään pidin sitä kateellisena panetteluna, varsinkin kun hän kielsi miehelleni kertomasta, tunsin olevani kuin jättiläiskääremeen kuristuksessa, mutta ajattelin että niin määrätietoinen, vuosia kestävä valehtelu ja hyväksikäyttö, ei yksinkertaisesti voi olla totta, aivan absurdia, kun ajattelen miten hän kohteli minua kuin roskaa. Asia huipentui siihen, että hän sukulaisten läsnäollesa löi minua kasvoihin, kun hermostui "nalkutukseeni" ja muutamaa päivää myöhemmin minulle paljastui että hänen serkkunsa, jonka oli palkannut seuraneidikseni, oli pitkään varastanut minulta rahaa ja tonkinut tavaroitani, hän muka suuttui serkulleen, kysyi paljonko rahaa oli hävinnyt, antoi minulle muutaman satasen ja sanoi että muista, sinua ei ole kukaan ryöstänyt. Lopulta hän sai asian ajettua siihen pisteeseen, haukkkumalla minut huonoksi äidiksi joka uskoo kaiken maailman paskapuheita ja juo kaljaa niin että antaa tyhmyyttään ryöstää itsensä, ja hänen viisaat ja kiltit poikansa viitsivät hoitaa ja viihdyttää pikkuveljeään, niin pitäisihän minun ymmärtää osoittaa edes vähän kiitollisuutta...pyysin lopulta polvillani häneltä anteeksi, hän istui kuin kuningas valtaistuimellaan..Kaiken tämän paskan jälkeen silti vielä tunnen säälin häivähdyksen, kun tiedän että hän raukka on nyt melkein 4 kk joutunut tulemaan toimeen omillaan, vuokraamaan asunnon, ostamaan kaiken huonekaluista ja pesukoneesta lähtien, koska ei mitään omistanut, paitsi vaattensa ja älypuhelimensa, ja uusi nainenkin, 30 vuotta nuorempi, ei suostunutkaan kontrolloitavaksi, vaan etsii jo täyttä päätä ikäistään seuraa netistä ja diskoista..mutta senhän piti olla vain leikkiä, ei mikään vakava suhde..äkkiä olen kyllä saanut itseni ruotuun, vaikka raamatulla itseäni päähän hakkaamalla, sielläkin sanotaan että säälimätöntä älä sääli, sillä sitä narsisti on, täysin julma ja säälimätön, tukipuhelimessa puhuin että miten se haluaa kiusata, tukihenkilö tokaisi siihen, että ei, se haluaa TUHOTA, kiusaaminen on pientä verrattuna siihen, narsisti haluaa tuhota, ja haluaa kontrolloida kaikkea, niin mennyttä kuin tulevaa, niinkuin tässä tapauksessa tätä toista vaimoa, ja minua, lapsen kautta edelleen, onko teillä kokemuksia, miten selvitä, kun narsisti haukkuu äidin lapselle, miten siltä suojata lasta ja itseään, sillä tiedän että tosi vaikeudet ovat vielä edessä..aikamoista tajunnan virtaa, mutta luulen että narsistin kanssa suhteessa olleet löytävät kyllä asian ytimen, olkoot olosuhteet sitten ollet missä ja mitä tahansa.