Hei,
Ajattelepa, jos välimatkaa on alle 1 km... Narsku käy kyttäämässä, onko autoni parkkipaikalla tai ryntää riidan jälkeen kukkapuskineen oven taakse, mutta on käytökseltään kylmä kuin kivi. Saattaa kysyä viikon-kahdenkin päästä, missä olin yötä...vaikka olen vain käynyt esim. tankkaamassa autoni joskus kuuden maissa. Osuu samaan kauppaan ja samalle uimarannalle, jossa kuulemma kyttään miehiä. Tunkee työpaikalleni ja syyttelee, että tyrkytän itseäni ja flirttailen miehille. On jopa seisonut työpaikalla avoimen oveni takana salakuuntelemassa ja värvännyt työkavereitani (ja hänen entisiä) raportoimaan joka liikkeestäni. On vaatinut pääsyn työpaikalleni, muka työasioiden hoitoa varten. Käytännössä käy työaikana siellä salilla ja samalla minua kyttäämässä. Minä en kuitenkaan saa siellä salilla käydä, vaikka se olisi meidän työsuhde-etu (voin törmätä miehiin). Yritäpä siinä pitää välimatkaa... Nytkin pelkään, milloin rinkuttaa summeria tai lähettää viestejä.Vääjäämättä se on edessä, kun hänellä tulee pakottava tarve seksiin. Kyllä silloin ollaan mielin kielin, mutta sen jälkeen ei ole taas tarvetta pitää yhteyttä. Tämä toistuu noin viikon välein, eli kun kassit alkaa täyttymään!
Olen miettinyt jopa paikkakunnan vaihtoa. Työpaikka pitäisi löytää, lasten asumisjärjestelyt muuttaa ja jättää koko suku, mukaan lukien apua tarvitsevat iäkkäät vanhempani. Ja hyvässä lykyssä narsku seuraisi perässä. Aika kova hinta olisi, kaiken tämän jo kärsityn lisäksi.
Ymmärrän kyllä sen toisenkin puolen; rakkauden ja hyväksynnän kaipuun, ikävän ja yksinjäämisen pelon. Siihen se lopulta on tyssännyt itsellänikin joka kerta. Offia on nyt, ensi viikosta en tiedä... Heikko hetki tulee ja silloin pitäisi olla joku, joka sanoo: ÄLÄ LANKEA SIIHEN ENÄÄ!
Koko ajan saa olla varuillaan ja selitellä tekemisiään, vaikka olisi sovittu, että erotaan.
En usko nytkään, että pysyy poissa, vaikka hiljaista on kyllä ollut...kokonaista kaksi päivää

Tuskavaihe on päällä ja tekisi mieli huutaa. Onneksi voin purkaa tänne ajatuksiani...kukaan muu ei tälläista voisi ymmärtää, kuin sellainen, joka on sen kokenut. Voimia kaikille!