Tuopa onkin hyvä kysymys. Miten paljon sitä jaksaa ja kestää. Siinä kohtaa kun tietää, että ei enää halua olla kaltoin kohdeltu. Alkaa kunnioittamaan ja arvostamaan itseään, eikä enää hyväksy huonoa kohtelua.
Itse olen kahden vaiheilla. Kun niin paljon on hyvääkin suhteessamme. Mutta nyt olen sen verran löytänyt vahvuutta, että jos alkaa samanlaiseksi kuin ennen, niin sitten en kyllä enää katso.
[/quote]
Mulla oli myös suhteessa kertoja, jolloin vaan lähdin menemään (ja tätä lähtemistä käytettiinkin sitten myöhemmin mua vastaan, tyyliin "taas sä lähdet, no mee sit jo") syynä entisen poikaystäväni draaman luonti tyhjästä ja kaikki riidat, joiden lopputuloksena aloin pikkuhiljaa murentua sisäisesti. Mua syytettiin asioista, joita en ole tai ole tehnyt ja se loi omassa päässäni ajatuksen "olenko mä oikeesti tehnyt / sanonut noin?" ja myöhemmin kyseenalaistamaan omaa mielenterveyttäni.
Mä päätin, että nyt se loppui erään tekstiviestiketjun yhteydessä. Exä oli kaupassa ostamassa jotain, mitä tarvitsin ruoanlaittamiseen ja alkoi syyttää mua siitä, etten kirjoittanut hänelle tarpeeksi nätisti. Kyse oli siis normaalista tekstiviestittelystä, jossa pyysin häntä tuomaan mukanaan tietyn elintarvikkeen.
Kun viestittelystä alkoi hänen puoleltaan kehkeytymään riita ja asia alkoi saamaan siihen kuulumattomia piirteitä, keitti mulla yli. Otin tavarani ja lähdin hänen asunnostaan pois enkä enää palannut takaisin.
Viikko eromme jälkeen hänellä olikin jo uusi "tyttöystävä", vaikka paria viikkoa aiemmin vannoi rakastavansa ainoastaan mua ja ettei osaa elää ilman mua.