Narsistinuhriko

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Narsistinuhriko

Narsistinuhriko

Viesti Kirjoittaja Narsistinuhriko »

Luulen, että olen ollut 2,5 vuotta parisuhteessa narsistin kanssa.
Suhde alkoi edetä etäsuhteena hyvin nopeasti 2019, tämä kyseinen mies vaikutti kivalta, ihanalta ja hellältä. Suhteen aikana mies suuttui monta kertaa aivan mitättömän pienistä asioista, hän ei sietänyt sitä, että lemmikkini olivat minulle tärkeitä. Hän ei sietänyt sitä, että ikävöin/muistelin edesmennyttä puolisoani. Hän ei pitänyt siitä, etten tehnyt niinkuin hän olisi halunnut. Nämä hänen suuttumukset, olivat todella pelottavia, hän oli hyökkäävä, sanallisesti satutti hyvin syvästi. Kaikinpuolin olin huono ihminen, pihtari ja paskaa seksiä jne. Lopulta suhde päättyi hänen tavattuaan toisen naisen. Eronkin hän teki niin, että kuvioissa oli jo pidemmän aikaa ollut tämä kolmas osapuoli. Myöhemmin myös kuulin, että hän oli pettänyt myös edesmennyttä vaimoaan. Tämä mies ei ikinä siitä puhunut sanallakaan, vaikka kertoi muuten entisistä suhteistaan.
Olen miettinyt, että olenko ollut suhteessa narsistiin. Ero oli minulle erittäin raskas ja vaikea. Ikäänkuin joku pitäisi minua edelleen otteessa, rakkauden tunteita minulle ei enää ole, mutta vihaa, katkeruutta, pettymystä. En ole aiemmin kohdannut noin ristiriitaisesti käyttäytyvää ihmistä. Jotenkin olo on edelleen todella hämmentynyt.
krassi

Re: Narsistinuhriko

Viesti Kirjoittaja krassi »

On monta narsistista piirrettä.
Prepper

Re: Narsistinuhriko

Viesti Kirjoittaja Prepper »

Hyvä, että pääsit eroon. Toivottavasti lopullisesti ja ilman, että alkaa vainota.

Jos (tai kun) narsu yrittää palata elämääsi, niin älä ota. Suojaa itsesi. Narsu ei muutu.
Vastaa Viestiin