Re: Yliteatraalisuus vallankäytön välineenä
Lähetetty: 06 Maalis 2018, 18:44
Komppaan orjapoikaa, psykopaatit voivat osata näytellä todella taitavasti. Täytyisi itse olla toinen samanmoinen, jottei mikään vaikuttaisi mihinkään.
Shortlie, voi olla ihan hyväkin, että valitsee seuran, missä asioista puhuu ja millä tavalla. Onneksi on paikkoja kuten tämä foorumi, jossa voi kunnolla purkaa kaikki omituisimmatkin jutut päästään ulos. Tällä jos jossain liikkuvat varmaankin myös ne, jotka ovat voineet kokea samoja asioita kuin sinä. Nyt kun olen sivukorvalla ihmisten juttuja kuunnellut, yllättävän moni todella kuvittelee, että psykopaatit ovat jotenkin tunnistettavissa ja näyttävät leffoissa nauravilta pahiksilta. Mutta ymmärrän kyllä, jos ei aihe ole omakohtainen, lähin kosketus siihen onkin vain elokuvat tai vastaavat.
Shortlie, voi olla ihan hyväkin, että valitsee seuran, missä asioista puhuu ja millä tavalla. Onneksi on paikkoja kuten tämä foorumi, jossa voi kunnolla purkaa kaikki omituisimmatkin jutut päästään ulos. Tällä jos jossain liikkuvat varmaankin myös ne, jotka ovat voineet kokea samoja asioita kuin sinä. Nyt kun olen sivukorvalla ihmisten juttuja kuunnellut, yllättävän moni todella kuvittelee, että psykopaatit ovat jotenkin tunnistettavissa ja näyttävät leffoissa nauravilta pahiksilta. Mutta ymmärrän kyllä, jos ei aihe ole omakohtainen, lähin kosketus siihen onkin vain elokuvat tai vastaavat.