Mitä tapahtuu kun narsistille "sysää" lapsen
Lähetetty: 20 Marras 2020, 18:44
Onko kokemusta siitä mitä käy kun lähivanhemmalle/narsistille sysää enemmän lapsen kanssa oloa ja vastuuta kun hän pohjimmiltaan ei halua sitä?
Oikeudenkäynnit ohi, kaikki voitava tehty, mutta lapsen asuminen jatkuu narsistilla.
Viikko viikko systeemi ollut 3vuotta joka EI toimi. Joten purin sen, ehdotin että minulla jokatoinen viikko to-su. Narsisti sanoi ensin yllättyneenä että sopii, mutta jo viikkoa myöhemmin alkoi peruutella ettei suostukkaan. Laittoi myös lapsen soittamaan isän vuorosanoja.
Olen sanonut alusta asti että asuminen rauhoitetaan enemmän jompaankumpaan kotiin, ensisijaisesti tänne - > mutta kun tänne en häntä saa niin raskain sydämin tein päätöksen että lapsi on siellä.
Tätä narsisti ei oikeasti todellakaan halua, mutta etänä niin näin pystyn toimimaan.
Narsisti haluaa olla lapsen kanssa max sen mitä pakko sekä saada rahat.
Lapsi on hiukan adhd niin on haastavuutta.
Lapsi oli pelinappula, vanhemmuus oli kilpailua hänelle.
Mitä nyt käy kun peli loppuu?
On koittanut syyllistää ettei minua kiinnosta olla lapsen kanssa, en ole reagoinut. Kyllä tässä 3v aikana olen asioita hänen kanssaan veivannut sekä oikeussalissa. Plus lastensuojelut, perhetyö ja perheneuvola.
Reagoinnistahan narsisti elää. Yritän olla muka välinpitämätön vaikka sattuu.
Niin, mitä on nyt odotettavissa? Tuskin nyt intoa tehtailla enää lasujakaan ja esittää huolestunutta.
Lapsi alkuun soitti täältä isälle voiko tulla sinne huomenna kun äiti hirveä, narsisti tyytyväisenä että tottakai.
Pistin lapsen sinne vaikka narsisti alkoi myöhemmin toppuutella että lapsi onkin voinut muuttaa mieltään. Totesin että tehän sovitte jo. Hänen manipulointi kun osuu omaan nilkkaan niin ei hän siitä kostu. Tuon jälkeen lapsi olekkaan soitellut isälleen.
En ole välinpitämätön, tilanne on vain pakko rauhoittaa - ja peli seis.
Lapsi on siis 8v
Oikeudenkäynnit ohi, kaikki voitava tehty, mutta lapsen asuminen jatkuu narsistilla.
Viikko viikko systeemi ollut 3vuotta joka EI toimi. Joten purin sen, ehdotin että minulla jokatoinen viikko to-su. Narsisti sanoi ensin yllättyneenä että sopii, mutta jo viikkoa myöhemmin alkoi peruutella ettei suostukkaan. Laittoi myös lapsen soittamaan isän vuorosanoja.
Olen sanonut alusta asti että asuminen rauhoitetaan enemmän jompaankumpaan kotiin, ensisijaisesti tänne - > mutta kun tänne en häntä saa niin raskain sydämin tein päätöksen että lapsi on siellä.
Tätä narsisti ei oikeasti todellakaan halua, mutta etänä niin näin pystyn toimimaan.
Narsisti haluaa olla lapsen kanssa max sen mitä pakko sekä saada rahat.
Lapsi on hiukan adhd niin on haastavuutta.
Lapsi oli pelinappula, vanhemmuus oli kilpailua hänelle.
Mitä nyt käy kun peli loppuu?
On koittanut syyllistää ettei minua kiinnosta olla lapsen kanssa, en ole reagoinut. Kyllä tässä 3v aikana olen asioita hänen kanssaan veivannut sekä oikeussalissa. Plus lastensuojelut, perhetyö ja perheneuvola.
Reagoinnistahan narsisti elää. Yritän olla muka välinpitämätön vaikka sattuu.
Niin, mitä on nyt odotettavissa? Tuskin nyt intoa tehtailla enää lasujakaan ja esittää huolestunutta.
Lapsi alkuun soitti täältä isälle voiko tulla sinne huomenna kun äiti hirveä, narsisti tyytyväisenä että tottakai.
Pistin lapsen sinne vaikka narsisti alkoi myöhemmin toppuutella että lapsi onkin voinut muuttaa mieltään. Totesin että tehän sovitte jo. Hänen manipulointi kun osuu omaan nilkkaan niin ei hän siitä kostu. Tuon jälkeen lapsi olekkaan soitellut isälleen.
En ole välinpitämätön, tilanne on vain pakko rauhoittaa - ja peli seis.
Lapsi on siis 8v