Adhd vai narsisti?
Lähetetty: 06 Helmi 2021, 10:30
Hei. Tapasin saman mukavan miehen noin kuukausi sitten. Olemme tunteneet aiemmin kavereina noin vuoden, hän katosi, kunnes hän tuli uudestaan takaisin. Nyt oikea suhde oli kuulemma mielessä minun kanssani.
Alku oli mukavaa, kävimme kaupoilla ja mies tarjoutui ostamaan minulle maton ja kynttilöitä.
Hän kertoi sairastavansa adhd ja oli lääkitys siihen.
No aikaa kului ja alkoi mielialan vaihtelut. Hän kyttäsi kauan minulla menee Kauppamatkalla ja sai raivarit koska uskoi minun olleen uskoton.
Kerran siivosin ja hän siitäkin kuvitteli kotonani jonkun olleen
Seuraavaksi hän alkoi ostaa lähdevettä koska vedessä oli muka jotain vikaa. Itse en huomannut tätä. Hän tuhlasi rahojaan peleihin ja osti ruokaa runsaasti. Itse ostin myös omani. Välillä hän lainasi äidiltään koska tupakka ja rahat loppuivat.
Minua hän kehui, kaikki sujui makkarin puolella ja oli muutenkin hyvin läheinen.
Sitten yksi aamu hän oli Todella vihainen, sanoi että rahat lopussa, otti kaikki kauppa kuitit pöytään ja vaati minulta 250e tai alkaa hankalaksi.
Tässä vaiheessa soitin 112. Kerroin että minua kiristetään omassa kodissani eikä mies poistu. Mies otti luurin ja valehteli että olisin käyttänyt hänen rahojaan ja etten maksa yhteisiä kuluja.
Sitten hän oli kuulemma uhri tässä ja selitti päivystäjälle kuinka väärin olen häntä kohdellut kun en maksa. No päivystäjä kuitenkin sai hänet poistumaan asunnosta tai poliisit lähetetään paikalle.
Tämän jälkeen hän haukkui minut ties millä nimillä, huora, pirihuora, paska pano, haiseva, ja tyhmä, lehmä. Samaan aikaan hän nauroi, sanoi etten koskaan saa miestä.
Uhkasi kertoa kaikille mikä hullu minä olen ja on jo kuulemma puhunutkin kaikille.
Viimeisenä hän uhkasi periä keksityn velan jotain muuta kautta.
Laitoin poliisille sähköpostia, että tämä henkilö on uhannut periä minulta keksittyä velkaa jotenkin.
Nyt olen voinut tosi pahoin monta päivää. Onko tämä tosiaan adhd käytöstä pahimmillaan vai jotain ihan muuta??
Vielä vähän pelkään mitä tämä keksii. Samalla joudun painimaan tunteiden kanssa mitä minulla häntä kohtaan kuitenkin on.
Alku oli mukavaa, kävimme kaupoilla ja mies tarjoutui ostamaan minulle maton ja kynttilöitä.
Hän kertoi sairastavansa adhd ja oli lääkitys siihen.
No aikaa kului ja alkoi mielialan vaihtelut. Hän kyttäsi kauan minulla menee Kauppamatkalla ja sai raivarit koska uskoi minun olleen uskoton.
Kerran siivosin ja hän siitäkin kuvitteli kotonani jonkun olleen
Seuraavaksi hän alkoi ostaa lähdevettä koska vedessä oli muka jotain vikaa. Itse en huomannut tätä. Hän tuhlasi rahojaan peleihin ja osti ruokaa runsaasti. Itse ostin myös omani. Välillä hän lainasi äidiltään koska tupakka ja rahat loppuivat.
Minua hän kehui, kaikki sujui makkarin puolella ja oli muutenkin hyvin läheinen.
Sitten yksi aamu hän oli Todella vihainen, sanoi että rahat lopussa, otti kaikki kauppa kuitit pöytään ja vaati minulta 250e tai alkaa hankalaksi.
Tässä vaiheessa soitin 112. Kerroin että minua kiristetään omassa kodissani eikä mies poistu. Mies otti luurin ja valehteli että olisin käyttänyt hänen rahojaan ja etten maksa yhteisiä kuluja.
Sitten hän oli kuulemma uhri tässä ja selitti päivystäjälle kuinka väärin olen häntä kohdellut kun en maksa. No päivystäjä kuitenkin sai hänet poistumaan asunnosta tai poliisit lähetetään paikalle.
Tämän jälkeen hän haukkui minut ties millä nimillä, huora, pirihuora, paska pano, haiseva, ja tyhmä, lehmä. Samaan aikaan hän nauroi, sanoi etten koskaan saa miestä.
Uhkasi kertoa kaikille mikä hullu minä olen ja on jo kuulemma puhunutkin kaikille.
Viimeisenä hän uhkasi periä keksityn velan jotain muuta kautta.
Laitoin poliisille sähköpostia, että tämä henkilö on uhannut periä minulta keksittyä velkaa jotenkin.
Nyt olen voinut tosi pahoin monta päivää. Onko tämä tosiaan adhd käytöstä pahimmillaan vai jotain ihan muuta??
Vielä vähän pelkään mitä tämä keksii. Samalla joudun painimaan tunteiden kanssa mitä minulla häntä kohtaan kuitenkin on.