Jns:n alue?

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Purple, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Vastaa Viestiin
H4R1K0

Jns:n alue?

Viesti Kirjoittaja H4R1K0 »

Joensuussa ei ole toimivaa vertaistukiryhmää tällä hetkellä, joten ajattelin kysyä, onko jollakin joensuun / sen lähiympäristön narskun uhrilla kokemusta hyvistä, narsismista ymmärtävistä psykologeista, tms? Mistä apua voisi hakea...
tai olisiko kenties halua tavata kahvin merkeissä joku päivä, te muut "uhrit"?
Luulen, että itselleni parhaat tavat tätä alkaa prosessoimaan, olisi paitsi ammattiapu, niin etenkin vertaistuki....Ystäviähän on tukena, mutta kuten varmasti tiedätte, ei sellainen, joka ei narsistin kanssa ole elänyt, tiedä, mitä se OIKEASTI on. Ja miten silti pystyy kaipaamaan.
poola

Re: Jns:n alue?

Viesti Kirjoittaja poola »

Vertaisrymiä en ole minäkään löytänyt Jns:n alueelta. Itse jouduin kääntymään ihan psykoterapeutin puoleen selvittämään kaikkea kokemaani ja olen kokenut sen todella hyvänä. Täyttä ymmärrystä hänellä ei kuitenkaan tunnu olevan mitä narskun kanssa eläminen voi olla. Kauhisteli ja päätään pudisteli vaan kun kerroin mitä kaikkea olen joutunut kokemaan.

Ystävien ja perheen puoleen olen kääntynyt parisuhdekriisien keskellä, mutta he eivät voi ymmärtää täysin minua kuitenkaan. Hyvä se on sanoa, että ota jalat alle ja häippäse suhteesta ja vähä vikkelään. Ei se niin helppoa ole kuitenkaan kun on nii luita ja ytimiä myöten suossa siinä suhteessa. Vain sellainen ihminen voi ymmärtää, joka on itse kokenut samanlaista!

Vertaistuki on varmasti kaikista paras tämmöiseen tilanteeseen :)
Survivor46

Viesti Kirjoittaja Survivor46 »

Täällä myös yksi alueelta Pohjois-Karjala. Ja kiinnostunut vertaistuesta myös. Tapaaminen tekisi varmasti terää. Eikun vaan järjestämään tapaamisia. Yhteydenottoja vain. Olen uusi täällä.Joten en tiedä mitä kautta henk.koht. yhteyksiä saa. Neuvokaa,tai ottakaa minuun päin yhteyttä,kiitos. :)
Hiirihaukka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiirihaukka »

Hei kaikille,

jos Joensuun alueelta on kiinnostuneita vertaistukiryhmästä (ja mahdollisesti sellaisen vetämisestä), olkaa ihmeessä NUTin toimistolle yhteydessä - saadaan asia hoitoon! ;)
Ystävällisesti,

Markus Lustig
Työympäristöongelmien asiantuntija

http://www.markuslustig.com
tuntematontuttu

Viesti Kirjoittaja tuntematontuttu »

Moi!
Miekin olen kiinnostunut vertaistukiryhmästä vaikka kahvistelun merkeissä,itekkin asun Joensuun seudulla.Se on totta,että vain samanlaista elämää kokenut pystyy täysin ymmärtämään mitä on kokenut.Itse alan olla selvillä vesillä,tuntuu että olisin vasta oppinut näkemään asiat oikeassa valossa,toki on paljon asioita joita mietin edelleen ja kaipaankin jollain tavalla.Mutta minuun saa myös ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu,miun tarina löytyy myös foorumilta.
H4R1K0

Nyt tämä neiti-ihminen taas aktivoituu täällä.
Kävin nimittäin pyörähtämässä taas narskun nurkissa (joo, 4.ero 9kk:n sisään). Ja tässä sitä nyt ollaan.
Juttelu ei olisi pahitteeksi.
Missäs treffataan ja milloin te kaikki jns;n seudulla majailevat? :lol:
L11sa

Viesti Kirjoittaja L11sa »

Täältä ilmoittaudun myös mukaan Joensuun tapaamiseen :) Kuka ottaisi päävastuun koollekutsumisesta?
H4R1K0

Onkos halukkaille mahdollista päiväsaikaan treffata, vai viikonloppu-aikaan? Tai arki-iltoina?
kuihtunutkukka

Viesti Kirjoittaja kuihtunutkukka »

Hei!

Olisin myös kiinnostunut vertaisryhmätoiminnasta Joensuussa. Olisin kiitollinen muiden ajatuksista ja näkemyksistä narsistin uhriksi joutumisesta ja miten selvitä siitä kaikesta nöyryytyksestä. Tuntuu, että helposti omassa päässään kääntää asiat päälaelleen ja alkaa syyttää itseään kaikesta, vaikka eihän sen näin pitäisi mennä.
Tukea ja turvaa arjessa jaksamiseen siis tarvitaan...

Jotta vertaistukiryhmä saataisiin käynnistymään, meidän täytyisi saada vain ryhmälle vetäjät.
AInakin tuolla jossain tämän foorumin kätköissä oli ilmoitus siitä, että haetaan Joensuuhun ryhmänvetäjiä. Te, joilla on kokemusta järjestötoiminnasta / tältä palstalta, ilmoittautukaa ihmeessä! Itse koen olevani niin lähtökuopissa tämän selviytymiseni kanssa etten ole varma onko voimia lähteä vetovastuuseen :(
Uskon myös, että NUT ry.n henkilökunta voi varmasti olla asian toimeenpanemisessa vahvasti mukana.
DooRis

Viesti Kirjoittaja DooRis »

Olisin myös kiinostunut tästä.Ainut vaan,että minulla on mieletön matka ,kun asun täällä "ei mitään.Varsinkin talvella on hankalaa,mutta jos sellainen tapahtuu,niin täällä se varmaan ilmoitetaan.
Vastaa Viestiin