Sietämätön ero
Lähetetty: 16 Huhti 2022, 10:35
Miten tämä on niin vaikeaa? Olen ollut tapaamatta exää yli 2kk, mutta jostain syystä poistan puhelimestani estot ja otan vastaan viestit. Yhtenä hetkenä tulee just niitä ihania viestejä ja sit hetkessä olenkin ruma huora. Vakuuttaa ettei ole muita mutta kun minähän tunnen hänet ja tiedän ettei yksin osaa olla ja miksi ei olis, koska tarve oli muille meidän yhdessä olon aikaankin.
Kuitenkin pyhät on pahimpia, liikaa aikaa miettiä mitä olisimme tehneet yhdessä ja miten olis ollut mukavaa. Toki olishan siinä vaara että pidän silmäpeliä kahvilassa tuntemattoman miehen kanssa samalla kun istun exän kanssa yhdessä (näin tapahtui kerran, kesken kaiken syytettiin silmäpelistä enkä vielä tänäkään päivänä tiedä ketä olen kattellu sillä silmällä) mukava hetki muuttuu hyvin nopeasti huutoon, haukkumiseen, ehkä rikkoo jotain esineitä tai minut. Minä tiedostan kaiken tämän pahuuden mutta miksi silti kaipaan sitä henkilöä niin paljon että sydämeen sattuu? Yritän keksiä aina tekemistä mutta kuitenkin vuorokauteen tulee aikoja jolloin on aikaa miettiä.
Onko kellään mitään vinkkiä tarjolla? Muuta kuin aika parantaa haavat... Mutta olisin valmis hyppää bussiin jotta pääsisin exän kainaloon.
Kuitenkin pyhät on pahimpia, liikaa aikaa miettiä mitä olisimme tehneet yhdessä ja miten olis ollut mukavaa. Toki olishan siinä vaara että pidän silmäpeliä kahvilassa tuntemattoman miehen kanssa samalla kun istun exän kanssa yhdessä (näin tapahtui kerran, kesken kaiken syytettiin silmäpelistä enkä vielä tänäkään päivänä tiedä ketä olen kattellu sillä silmällä) mukava hetki muuttuu hyvin nopeasti huutoon, haukkumiseen, ehkä rikkoo jotain esineitä tai minut. Minä tiedostan kaiken tämän pahuuden mutta miksi silti kaipaan sitä henkilöä niin paljon että sydämeen sattuu? Yritän keksiä aina tekemistä mutta kuitenkin vuorokauteen tulee aikoja jolloin on aikaa miettiä.
Onko kellään mitään vinkkiä tarjolla? Muuta kuin aika parantaa haavat... Mutta olisin valmis hyppää bussiin jotta pääsisin exän kainaloon.