Eikö tämä suhde lopu?

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Purple, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
hulluna

Eikö tämä suhde lopu?

Viesti Kirjoittaja hulluna »

Erottu puoli vuotta sitten ja nyt kuulemma narsistiani raivostuttaa jokin jota ei tiedä mikä se on, mutta se ilmenee minun haukkumisena ja parjaamisena somessa ja pilkaamisena, keksittyinä juttuina. Yrittää lähestyä ja seuraa somessa ja nyt raivostui minulle kun torjuin hänet ja hän oli kääntänyt asian ylösalaisin julkisesti ja kun sanoin siitä hänelle, että jospa lopettaisi jo niin väittää että ei puhunut minusta. Kyllä minä itseni tunnistin ja kun tiedän että olen ainoa jota kiusaa niin eipä ole vaikeaa päättelyä. Kasvokkain ei suostu kohtaamaan niin kuin ei ikinä ole ollut kanttia kantaa vastuuta mistään. Kuopan kaivamiset hoitanut aina selkäni takana. Nytkään ei kehtaa kohdata minua kasvotusten. Luonnollisesti on hankkinut kaverin hommaan, eli uuden naisen jonka viehätys taitaa perustua lähinnä siihen, että narsistini luulee ko. henkilön ärsyttävän minua. Minä lähinnä säälin naisparkaa. Toivon todellakin, että narsistini pysyy ikuisesti niin etäisenä hänelle, että totuus ei paljastu. Sama koskee ystäviäni. Utelutiedusteluja heille minun henkisestä tilastani. Minua ärsyttää, että hän ilmestyi elämääni tekemään itseään taas tärkeäksi ja hakemaan huomiota kun hän ei kiinnosta minua. Jollain keinolla on pakko silti hakea huomiota ja kun kivalla ei saa niin pahalla sitten. Minua väsyttää ja jatkuuko tämäkin nyt sitten pitkään?