Vaikea suhde

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Purple, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
vaikeatilanne

Vaikea suhde

Viesti Kirjoittaja vaikeatilanne »

Tapasin 2014 kesällä ihstuttavan miehen, jonka kanssa menin vain puolen vuoden seurustelun jälkeen naimisiin. Mies oli jotain erilaista mihin olin tottunut; puhui tunteista, oli hellä, kekseliäs, jännittävä, huomaavainen, taiteellinen. Jokin kuitenkin vaivasi minua jo alussa hänen käytöksessään ja etenkin raha-asioiden kanssa hänellä tuntui olevan ongelmia. Pankkikortti oli jäänyt kotiin, kortin sirussa oli vikaa, palkka ei ollut tullut, aina löytyi selityksiä. Ja uskoin hänen selityksiä, hän on maailman paras puhumaan. Myöhemmin selvisi, että hänellä oli kymmeniä tuhansia ulosotossa ja ystävilleen ja sukulaisilleen velkaa...
Häämatkalla helvetti pääsi irti. Mies katosi jo toisena päivänä ja oli yön poissa. Katoamisia tapahtui reilun kuukauden matkalla viisi ja hän hän joi joka päivä. Rahat loppuivat kesken ja jouduin hänelle taas kerran rahaa lainaamaan. Syy juomiseen ja raivokohtauksiin (hän oli ensimmäistä kertaa väkivaltainen häämatkalla) oli minussa; nalkutin enkä ollut "hyvä vaimo". Hän oli kuulema minun vuoksi masentunut ja sairastunut henkisesti. Uskoin ja syyttelin itseäni.
Monen mutkan ja kommervenkin jälkeen tilanne on nyt se, että mies on kaksi kertaa minut pahoinpidellyt. Ensimmäisestä tein rikosilmoituksen, olin viikon turvakodissa ja mies sai lähestymiskiellon, otin hänet kuitenkin takaisin kun hän sai puhuttua minut ympäri. Toinen vakavampi pahoinpitely tapahtui tammikuussa, tästä poliisi teki rikosilmoituksen.
Olen jälleen kerran ottanut miehen takaisin, olen häneen jollakin tavalla koukussa enkä pääse irti, vaikka järki sanoo, että juokse! Olen täysin loppu henkisesti, olen kuin häkissä, takertunut hämähäkin seittiin. Ystäväni ovat minut osittain hylänneet, koska eivät jaksa katsoa tilannettani ja he pelkäävät miestä. Miten tästä eteen päin.....