Napanuora

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Purple, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Juurihoito

Napanuora

Viesti Kirjoittaja Juurihoito »

Olen mies ja uudessa suhteessa naisen kanssa. Avovaimo on kyseessä. Kaupantekijäisiksi sain aikuisen nyt 38 vuotiaan avovaimoni tyttären.
Heti alussa noin 15 vuotta sitten tytär alkoi käydä meillä, minun kanssani ei keskusteltu. Tytär opiskeli vieraassa kaupungissa ja ilmestyi meille viikonloppuisin, satunnaisesti, kertomatta etukäteen.
Opiskelun jälkeen tytär sitten muutti omaan asuntoon ja vähän aikaa oli melko normaalia. Käynnit meillä ja mökillämme (perikuntamökki avovaimon puolelta) jatkuivat etukäteen minulle kertomatta. Äiti kyllä sanoi, että tiesi, mutta minulle ei kerrottu. Tytär meni sitten suhteeseen ja mies on vieraasta kaupungista. Miehellä oli omistusasuto ja tytär ei siellä viihtynyt. Suurinpiirtein joka viikonloppu kävi kotikaupungissa. Vuokrasivat sitten asunnon vieraan kaupungin toisesta osasta, mutta tytär ei siellä viihtynyt. Sitten tytär sai työpaikan täältä meidän kaupungista ja muuttivat tänne asumaan. Mies kävi viikot siellä toisessa kaupungissa töissä. Tytär oli jatkuvassa suhteessa äitiinsä ja myös isäänsä. Tyttärellä ei ole minkäänlaista sosiaalista verkostoa. Heillä on nyt sitten lapsi ja tällä hetkelä he asuvat taas siellä vieraassa kaupungissa, nyt omakotitalossa. Tytär jatkaa käyntejään joka toinen viikonloppu täällä meillä tai isällään.

Jos tästä lyhyestä selostuksesta saa selvää; onko tämä luonnehäiriö vai mikä? Mitä pitäisi tehdä. Olen keskustellut ja riidellyt asiasta avovaimoni kanssa, mutta ei ole vaikutusta.
Karju

Re: Napanuora

Viesti Kirjoittaja Karju »

Kulostaa läheisriippuvaiselta ihmiseltä.. ja äitisä pitää tytärtään itsensä jatkeena. Sellainen tuntuma nyt kertomastasi jäi.
MammaMaria

Viesti Kirjoittaja MammaMaria »

Kyllä mun mielestä on ihan normaalia, että aikuisella lapsella on läheinen suhde vanhempiinsa ja tapaavat usein. Itse tapaan omaa äitiäni viikoittain, joskus jopa päivittäin koska meillä on yhteinen harrastus. Kysynkin, että miksi tämä on sinulle niin iso ongelma? Koetko jääväsi ulkopuoliseksi äidin ja tyttären tavatessa? Jäätkö vaille huomiota? Jokin muu syy, mikä?
Juurihoito

Viesti Kirjoittaja Juurihoito »

MammaMaria kirjoitti:Kyllä mun mielestä on ihan normaalia, että aikuisella lapsella on läheinen suhde vanhempiinsa ja tapaavat usein. Itse tapaan omaa äitiäni viikoittain, joskus jopa päivittäin koska meillä on yhteinen harrastus. Kysynkin, että miksi tämä on sinulle niin iso ongelma? Koetko jääväsi ulkopuoliseksi äidin ja tyttären tavatessa? Jäätkö vaille huomiota? Jokin muu syy, mikä?
Ei normaalissa ihmisten tapaamisessa ole mitään ongelmaa. Mutta kun tässä tapauksessa minä en koskaan tiedä milloin tämä aikuinen 40 -vuotias tyttö on tulossa toisesta kaupungista meille. Jokainen viikonloppu täytyy elää etukäteen epävarmuudessa kun ei tiedä ollenkaan milloin tämä tyttö tulee käymään. Etukäteen ei voi ilmoittaa kuulemma. Epävarmuus milloin äidin ja tyttären tapaaminen on, häiritsee jokaista viikonloppua, vaikka tyttö ei tulisikaan.
Surusydän16

Viesti Kirjoittaja Surusydän16 »

Onhan tuo nyt vähän omituista käytöstä aikuiselta ihmiseltä, että ei ilmoita mitään. Voisihan teillä olla omiakin menoja. Ei se nyt ihan oikein ole, että teidän pitäisi olla varalta kotona joka viikonloppu, tuleeko vai ei.
Vastaa Viestiin