Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
-
Lostmind2017
- Viestit: 27
- Liittynyt: 04 Heinä 2017, 16:41
Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Ylläpito saa poistaa jos ei sovi tänne.
Eli kerro millainen on mieleenpainuvin elämyksesi? Sellainen mitä muistellessa ihoa alkaa kihelmöidä ja elämä tuntuu virtaavan suonissa.
Saa olla myös yhdessä narsistin kanssa,jospa kokemusta muistellessa sen ydin avautuisi,niin että narsistin läsnäolo ei saisi niin isoa painoarvoa.
Eli kerro millainen on mieleenpainuvin elämyksesi? Sellainen mitä muistellessa ihoa alkaa kihelmöidä ja elämä tuntuu virtaavan suonissa.
Saa olla myös yhdessä narsistin kanssa,jospa kokemusta muistellessa sen ydin avautuisi,niin että narsistin läsnäolo ei saisi niin isoa painoarvoa.
-
Saviola
- Viestit: 100
- Liittynyt: 04 Touko 2017, 13:21
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Hienoja elämyksiä on tullut koettua paljon. En osaa laittaa järjestykseen. Myös narskujen kanssa olen kokenut hyviä hetkiä.
Mikä on aloituksen pointti?
Mikä on aloituksen pointti?
-
Venica
- Viestit: 328
- Liittynyt: 12 Tammi 2017, 09:12
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Elämä ei ole kiinni narsistista vaan eläjässä itsessään mitä omasta elämästä haluaa tehdä.
Voitin yhdet kisat tässä vuoden alussa.en sen tarkemmin halua sanoa ettei tunnisteta mua.ja ihan ilman narsistia. Heti hyviä asioita tapahtuu kun se ei ole mua tukahduttamassa. Myös esiintyvän tansIryhmän juhlanäytös yli vuosi takaperin. Ohjasin esiintyjät tein vaatteet koreografiat ja suunnittelin showt.
Voitin yhdet kisat tässä vuoden alussa.en sen tarkemmin halua sanoa ettei tunnisteta mua.ja ihan ilman narsistia. Heti hyviä asioita tapahtuu kun se ei ole mua tukahduttamassa. Myös esiintyvän tansIryhmän juhlanäytös yli vuosi takaperin. Ohjasin esiintyjät tein vaatteet koreografiat ja suunnittelin showt.
-
Lostmind2017
- Viestit: 27
- Liittynyt: 04 Heinä 2017, 16:41
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Ihana kuulla tuosta tanssinäytöksestä. Hienoa että sait toteuttaa omaa visiotasi ja antaa itsestäsi jotain vielä muiden ihmisten nautittavaksi. Hyvä sinä!!
Itselläni ei ole juuri viime aikoina ollut minkäänlaisia kokemuksia josta jäisi muistoja,niin haluan kuulla mitä muilla on ollut ja yrittää saada rohkaisua rintaani hankkimaan niitä narsistista huolimatta.
Tuntuu,että elämänhaluni on painunut niin kasaan että se täytyy houkutella sieltä esiin ja vahvistumaan. Kertokaa ihmeessä lisää,tästä aiheestahan on vaan ihana jutella ja se piristää!
Oma virtaa antava muistoni mitä säännöllisesti muistelen on sellainen että olin välimeren matkalla ja tunsin itseni uskomattoman vapaaksi,kukaan ei sanellut minulle mitään määräyksiä. Lähdin spontaanille skootteriajelulle yöllä ja päädyin ajamaan vuorelle josta avautui välimeri. Sitä sitten katselin ja muistan olon jossa koin että hallitsen lopulta itse suhtautumistani asioihin eikä kukaan voi minua alistamallakaan saada vihaamaan elossa olemista.
Itselläni ei ole juuri viime aikoina ollut minkäänlaisia kokemuksia josta jäisi muistoja,niin haluan kuulla mitä muilla on ollut ja yrittää saada rohkaisua rintaani hankkimaan niitä narsistista huolimatta.
Tuntuu,että elämänhaluni on painunut niin kasaan että se täytyy houkutella sieltä esiin ja vahvistumaan. Kertokaa ihmeessä lisää,tästä aiheestahan on vaan ihana jutella ja se piristää!
Oma virtaa antava muistoni mitä säännöllisesti muistelen on sellainen että olin välimeren matkalla ja tunsin itseni uskomattoman vapaaksi,kukaan ei sanellut minulle mitään määräyksiä. Lähdin spontaanille skootteriajelulle yöllä ja päädyin ajamaan vuorelle josta avautui välimeri. Sitä sitten katselin ja muistan olon jossa koin että hallitsen lopulta itse suhtautumistani asioihin eikä kukaan voi minua alistamallakaan saada vihaamaan elossa olemista.
-
Harmaus
- Viestit: 213
- Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:16
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Sun toi muisto kuulostaa rentouttavalta Lostmind! Ulos lähteminen lupia kyselemättä ja kelloon kattomatta on yks tapa minkä kans huomannu parantavan mielialaa.
Nostan hattua Venicalle kisojen voittamisesta. Yleensä narskun läheisyydessä alkaa yleisesti tulla semmonen elämänasenne ettei mihkään kannata ruveta koska ei voi tai saa voittaa, ettei siitä kärsi myöhemmin, vaikka olis tilaisuus jossa hän ei oliskaan läsnä. Mut kisojahan ei voiteta alistuvalla elämänasenteella, eikä juhlanäytöksiäkään suunnitella ilman taitoa.
Nostan hattua Venicalle kisojen voittamisesta. Yleensä narskun läheisyydessä alkaa yleisesti tulla semmonen elämänasenne ettei mihkään kannata ruveta koska ei voi tai saa voittaa, ettei siitä kärsi myöhemmin, vaikka olis tilaisuus jossa hän ei oliskaan läsnä. Mut kisojahan ei voiteta alistuvalla elämänasenteella, eikä juhlanäytöksiäkään suunnitella ilman taitoa.
Narsismista ollaan levitetty tietoa sukupolvien ajan, sanottu ettei tämä ole hyväksyttävää, mutta vieläkin ollaan siinä pisteessä ettei sille käytännössä tehdä yhtään mitään. Onko tästä siis hyötyä?
-
Lostmind2017
- Viestit: 27
- Liittynyt: 04 Heinä 2017, 16:41
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Se on aivan totta että jos haluaa voittaa niin..täytyy uskaltaa pyrkiä voittamaan...
Mä olen N kanssa oppinut sovun takia pienentämään itseäni,jos osaan tai tiedän, hän alkaa kilpailla. Osaamisesta tulee jotenkin negatiivinen asia.
Unelmani olisi että olisi että saisin olla taitava ja osaava ja vierelläni olisi toinen kunnianhimoinen mies joka ei kokisi alemmuutta vaan kannustaisi olemaan yhä vaan enemmän.
Löytyykö muilla mieleenpainuvia kokemuksia? Missä olit ja mitä tapahtui?
Mä olen N kanssa oppinut sovun takia pienentämään itseäni,jos osaan tai tiedän, hän alkaa kilpailla. Osaamisesta tulee jotenkin negatiivinen asia.
Unelmani olisi että olisi että saisin olla taitava ja osaava ja vierelläni olisi toinen kunnianhimoinen mies joka ei kokisi alemmuutta vaan kannustaisi olemaan yhä vaan enemmän.
Löytyykö muilla mieleenpainuvia kokemuksia? Missä olit ja mitä tapahtui?
-
Surusydän16
- Viestit: 278
- Liittynyt: 09 Joulu 2016, 11:34
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Kyllä ne oman elämän hienoimmat hetket on oman lapsen syntymä( x2)❤. Ensinäkin se tunne, että mä selvisin siitä, kivusta ja kaikesta ja sain sen tuloksen rinnan päälle ja kaikki kipu loppui siihen. Siinä me oltiin kaikki kolme, minä mies ja vauva ❤❤❤
Mun lasten isä ei ole narsku, joten sitä hetkeä ei pilannut kukaan.
Mun lasten isä ei ole narsku, joten sitä hetkeä ei pilannut kukaan.
-
Venica
- Viestit: 328
- Liittynyt: 12 Tammi 2017, 09:12
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Minäkin mietin oman lapsen syntymää mut en oikee.nauttinu siitä kun.narsku oli paikalla.muutenkin sai stressata pääseekö koko synnytykseem kun kännääminen oli tärkeämpää.
Noi saavutukset mitä tuolla aiemmin mainitsin sain aikaan kun olin nakannu narskun pihalle ja päässy elämään omaa elämää.
Noi saavutukset mitä tuolla aiemmin mainitsin sain aikaan kun olin nakannu narskun pihalle ja päässy elämään omaa elämää.
-
Kilttikärsijä
- Viestit: 18
- Liittynyt: 17 Heinä 2017, 17:03
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Hei!
Hienoin kokemus
Aika arkisilta saattaa kuulostaa normaali elämää viettäneelle:
-lähteä rauhassa ulos kysymättä lupaa,
Olla asioilla rauhassa vähän kauemmin tai palata sillon ku itse haluaa.
-antaa roskien olla lattialla ja tiskien tiskaamatta ilman että kukaan napisee.
-mennä saunaan jos haluaa tai olla vaan menemättä ollenkaan.
-ostaa jotain piilottelematta sitä tai että joku vahtii tiliotteita missä olet käynyt.
Huippu hetkiä
Elää OMAA elämää rauhassa ja opetella elämään omaa elämää ilman kontrollia ja ilman että joku määrää mitä teet tai miten tai mitä ajattelet.
Oppia elämään ilman syyllisyyttä..
Ne on kuulkaa niitä elämän huippuhetkiä!
Hienoin kokemus
Aika arkisilta saattaa kuulostaa normaali elämää viettäneelle:
-lähteä rauhassa ulos kysymättä lupaa,
Olla asioilla rauhassa vähän kauemmin tai palata sillon ku itse haluaa.
-antaa roskien olla lattialla ja tiskien tiskaamatta ilman että kukaan napisee.
-mennä saunaan jos haluaa tai olla vaan menemättä ollenkaan.
-ostaa jotain piilottelematta sitä tai että joku vahtii tiliotteita missä olet käynyt.
Huippu hetkiä
Elää OMAA elämää rauhassa ja opetella elämään omaa elämää ilman kontrollia ja ilman että joku määrää mitä teet tai miten tai mitä ajattelet.
Oppia elämään ilman syyllisyyttä..
Ne on kuulkaa niitä elämän huippuhetkiä!
-
Surusydän16
- Viestit: 278
- Liittynyt: 09 Joulu 2016, 11:34
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Ihan mahtavaa ❤❤❤Kilttikärsijä kirjoitti:Hei!
Hienoin kokemus![]()
Aika arkisilta saattaa kuulostaa normaali elämää viettäneelle:
-lähteä rauhassa ulos kysymättä lupaa,
Olla asioilla rauhassa vähän kauemmin tai palata sillon ku itse haluaa.
-antaa roskien olla lattialla ja tiskien tiskaamatta ilman että kukaan napisee.
-mennä saunaan jos haluaa tai olla vaan menemättä ollenkaan.
-ostaa jotain piilottelematta sitä tai että joku vahtii tiliotteita missä olet käynyt.
Huippu hetkiä![]()
Elää OMAA elämää rauhassa ja opetella elämään omaa elämää ilman kontrollia ja ilman että joku määrää mitä teet tai miten tai mitä ajattelet.
Oppia elämään ilman syyllisyyttä..
Ne on kuulkaa niitä elämän huippuhetkiä!