Sivu 1/2
Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Lähetetty: 18 Heinä 2017, 22:36
Kirjoittaja Lostmind2017
Ylläpito saa poistaa jos ei sovi tänne.
Eli kerro millainen on mieleenpainuvin elämyksesi? Sellainen mitä muistellessa ihoa alkaa kihelmöidä ja elämä tuntuu virtaavan suonissa.
Saa olla myös yhdessä narsistin kanssa,jospa kokemusta muistellessa sen ydin avautuisi,niin että narsistin läsnäolo ei saisi niin isoa painoarvoa.
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Lähetetty: 19 Heinä 2017, 12:51
Kirjoittaja Saviola
Hienoja elämyksiä on tullut koettua paljon. En osaa laittaa järjestykseen. Myös narskujen kanssa olen kokenut hyviä hetkiä.
Mikä on aloituksen pointti?
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Lähetetty: 19 Heinä 2017, 13:56
Kirjoittaja Venica
Elämä ei ole kiinni narsistista vaan eläjässä itsessään mitä omasta elämästä haluaa tehdä.
Voitin yhdet kisat tässä vuoden alussa.en sen tarkemmin halua sanoa ettei tunnisteta mua.ja ihan ilman narsistia. Heti hyviä asioita tapahtuu kun se ei ole mua tukahduttamassa. Myös esiintyvän tansIryhmän juhlanäytös yli vuosi takaperin. Ohjasin esiintyjät tein vaatteet koreografiat ja suunnittelin showt.
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Lähetetty: 19 Heinä 2017, 16:38
Kirjoittaja Lostmind2017
Ihana kuulla tuosta tanssinäytöksestä. Hienoa että sait toteuttaa omaa visiotasi ja antaa itsestäsi jotain vielä muiden ihmisten nautittavaksi. Hyvä sinä!!
Itselläni ei ole juuri viime aikoina ollut minkäänlaisia kokemuksia josta jäisi muistoja,niin haluan kuulla mitä muilla on ollut ja yrittää saada rohkaisua rintaani hankkimaan niitä narsistista huolimatta.
Tuntuu,että elämänhaluni on painunut niin kasaan että se täytyy houkutella sieltä esiin ja vahvistumaan. Kertokaa ihmeessä lisää,tästä aiheestahan on vaan ihana jutella ja se piristää!
Oma virtaa antava muistoni mitä säännöllisesti muistelen on sellainen että olin välimeren matkalla ja tunsin itseni uskomattoman vapaaksi,kukaan ei sanellut minulle mitään määräyksiä. Lähdin spontaanille skootteriajelulle yöllä ja päädyin ajamaan vuorelle josta avautui välimeri. Sitä sitten katselin ja muistan olon jossa koin että hallitsen lopulta itse suhtautumistani asioihin eikä kukaan voi minua alistamallakaan saada vihaamaan elossa olemista.
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Lähetetty: 20 Heinä 2017, 18:54
Kirjoittaja Harmaus
Sun toi muisto kuulostaa rentouttavalta Lostmind! Ulos lähteminen lupia kyselemättä ja kelloon kattomatta on yks tapa minkä kans huomannu parantavan mielialaa.
Nostan hattua Venicalle kisojen voittamisesta. Yleensä narskun läheisyydessä alkaa yleisesti tulla semmonen elämänasenne ettei mihkään kannata ruveta koska ei voi tai saa voittaa, ettei siitä kärsi myöhemmin, vaikka olis tilaisuus jossa hän ei oliskaan läsnä. Mut kisojahan ei voiteta alistuvalla elämänasenteella, eikä juhlanäytöksiäkään suunnitella ilman taitoa.

Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Lähetetty: 20 Heinä 2017, 20:27
Kirjoittaja Lostmind2017
Se on aivan totta että jos haluaa voittaa niin..täytyy uskaltaa pyrkiä voittamaan...
Mä olen N kanssa oppinut sovun takia pienentämään itseäni,jos osaan tai tiedän, hän alkaa kilpailla. Osaamisesta tulee jotenkin negatiivinen asia.
Unelmani olisi että olisi että saisin olla taitava ja osaava ja vierelläni olisi toinen kunnianhimoinen mies joka ei kokisi alemmuutta vaan kannustaisi olemaan yhä vaan enemmän.
Löytyykö muilla mieleenpainuvia kokemuksia? Missä olit ja mitä tapahtui?

Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Lähetetty: 20 Heinä 2017, 22:12
Kirjoittaja Surusydän16
Kyllä ne oman elämän hienoimmat hetket on oman lapsen syntymä( x2)❤. Ensinäkin se tunne, että mä selvisin siitä, kivusta ja kaikesta ja sain sen tuloksen rinnan päälle ja kaikki kipu loppui siihen. Siinä me oltiin kaikki kolme, minä mies ja vauva ❤❤❤
Mun lasten isä ei ole narsku, joten sitä hetkeä ei pilannut kukaan.
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Lähetetty: 21 Heinä 2017, 09:16
Kirjoittaja Venica
Minäkin mietin oman lapsen syntymää mut en oikee.nauttinu siitä kun.narsku oli paikalla.muutenkin sai stressata pääseekö koko synnytykseem kun kännääminen oli tärkeämpää.
Noi saavutukset mitä tuolla aiemmin mainitsin sain aikaan kun olin nakannu narskun pihalle ja päässy elämään omaa elämää.
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Lähetetty: 27 Heinä 2017, 16:28
Kirjoittaja Kilttikärsijä
Hei!
Hienoin kokemus
Aika arkisilta saattaa kuulostaa normaali elämää viettäneelle:
-lähteä rauhassa ulos kysymättä lupaa,
Olla asioilla rauhassa vähän kauemmin tai palata sillon ku itse haluaa.
-antaa roskien olla lattialla ja tiskien tiskaamatta ilman että kukaan napisee.
-mennä saunaan jos haluaa tai olla vaan menemättä ollenkaan.
-ostaa jotain piilottelematta sitä tai että joku vahtii tiliotteita missä olet käynyt.
Huippu hetkiä
Elää OMAA elämää rauhassa ja opetella elämään omaa elämää ilman kontrollia ja ilman että joku määrää mitä teet tai miten tai mitä ajattelet.
Oppia elämään ilman syyllisyyttä..
Ne on kuulkaa niitä elämän huippuhetkiä!
Re: Kerro hienoin elämyksesi tähän mennessä?
Lähetetty: 27 Heinä 2017, 19:21
Kirjoittaja Surusydän16
Kilttikärsijä kirjoitti:Hei!
Hienoin kokemus
Aika arkisilta saattaa kuulostaa normaali elämää viettäneelle:
-lähteä rauhassa ulos kysymättä lupaa,
Olla asioilla rauhassa vähän kauemmin tai palata sillon ku itse haluaa.
-antaa roskien olla lattialla ja tiskien tiskaamatta ilman että kukaan napisee.
-mennä saunaan jos haluaa tai olla vaan menemättä ollenkaan.
-ostaa jotain piilottelematta sitä tai että joku vahtii tiliotteita missä olet käynyt.
Huippu hetkiä
Elää OMAA elämää rauhassa ja opetella elämään omaa elämää ilman kontrollia ja ilman että joku määrää mitä teet tai miten tai mitä ajattelet.
Oppia elämään ilman syyllisyyttä..
Ne on kuulkaa niitä elämän huippuhetkiä!
Ihan mahtavaa ❤❤❤