Eroprosessi? Mitä teen?

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Purple, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Ylvaliii

Eroprosessi? Mitä teen?

Viesti Kirjoittaja Ylvaliii »

Olen aivan kauhuissani. Asumme yhdessä; vuokraisänö appiukko :shock:
Olen viimeaikoina hakenut tukea soskusta, mutta tekivät vasta päätöksen joka myöntää tuen itsenäistymiseen. Sieltä ei vielä ole otettu yhteyttä. Nyt kuitenkin alkaa kuristamaan liikaa sydäntä-omaa perhettä ei apuna ole koska äitini kuoli 5v. Sitten isäni lähti puli vuotta sitten.. 11v. Oon ollut tässä suhteessa; etenkin menetettyä oman perheeni kiristyi hänen otteensa minusta. Pitäiskö mun ilm. Appiukolle että etsin asuntoa? Hän kun on auttanut paljon ja en haluisi tehdä törkeitä. Eilen tilanne paheni ja sen verran pelkäsin että ajattelin että nyt täytyy lähteä pakoon. Olin suunnitellut että etsin asunnon valmiiksi ja häivyn vähin äänin; vaan tuntuu ihme ja kumma 10vuoden jälkeen -että nyt alkaa olemaan sietämättömät paikat.Vähän muokkaan tätä ; siis järkeilen tätä lähtöä-yritän suunnitella. Mutta kuten viimeyönä :alkoi taas mun myllytys kun mies oli kännissä enkä suostunut seksiin. Mua pahoinpidelty aiemmin rajusti ja tässä suhteessa ei ole tarvinnutkaan , ja siihen olen luottanut.Eilen silti sai pelkäömään kun tuli väkisin huoneeseen johon pakenin; tarttui kiinni ja hoki lempeästi :roll: "tule nyt kulta vaan.. "Riuhdoin itseni irti ja painoin ovea jottei pääsis sisään. Silloin iski tunnne etten ole turvassa. Mies itki vaikeroi ja huusi toisella puolella kauhueuksia kun ite kauhusta jäykkänä hengitin vain hiljaa. Lopulta luovutti - tänään herätessään tuli ja yritti pussaa sanoen että voitaisko tänään sitten kulta käyttäytyä.?Vastasin ilmeettömästi että joo.. Nyt kävinkin pohtimaan suunnitelmaa koska tuntui että ehken voi odottaa kunnes asunto löytyy.. Mieheni vaatii jatkuvasti seksiä; ja ellen suostu alkaa parjaaminen enkä enää kestä. Olen ihan raunio.. Ystävät kaikonneet ja en halua olla taakaksi kenellekkään.. Pelottaa lähteä kun ei tiedä yhtään kuinka menetellä-mitä sanoa(tai viestiin kirjoittaa)jonka jätän. :?:
On ajatukset ihan ristissä ja olen aivan lukossa.. kuinka tässä nyt kannattaisi itseään auttaa
Olen henkisesti tyhjä ja puutunut.. :(
Pitkästä suhteesta huolimatta oon vasta 37...
Ylvaliii

Re: Eroprosessi? Mitä teen?

Anteeksi kirjoitus hajanaista, toivottavasti saa jotain tolkkua...
Free

Viesti Kirjoittaja Free »

En kertoisi lähtöaikeista appiukolle, sillä voi piillä vaara, että hän mainitsee asiasta pojalleen. Lisäksi on parempi, että uusi oma asunto löytyisi eri paikkakunnalta varsinkin jos asuinpaikkakuntasi on pieni kaupunki. Järjestele lähtöäsi salaa mieheltäsi ja hänen suvultaan, sillä mahdollista on, että hänellä iskee arvaamaton viha, kun kuulee lähdöstäsi. Mieti, mitä tarvitset mukaasi ja pakkaile mieheltäsi salaa. Olen ollut narsistipuolisoni kanssa naimisissa 25 vuotta ja nyt tämä liitto on tullut tiensä päähän ja järjestelen asioita siten, että lähden tästä hiljaisesti. 'Sen verran yhtymäkohtaa sinun mieheesi, että myös minun mieheni on vaatinut seksiä lähes päivittäin, jopa useamman kerran päivässä ja yleensä kuukautisetkaan eivät ole olleet esteenä. Jos kieltäydyn esim. yöllä klo 1:00, niin seurauksena on valtava riita, jota tapellaan, kunnes "annan" hänelle. Tämän 25 vuoden aikana olen voinut kieltäytyä seksistä vain 3 kertaa, jolloin hän ei ole jostain syystä aloittanut kieltäytymisestä riitaa.
Ylvaliii

Olinkin nopea. Otan vähäiset mukaan. Paljon ei omaa ole. Sain järjestettyä paikan naispuoliselta :!: ystävältäni joka on usein muualla ja saan oman avaimen. Kaikki sillee redi-kyytiki; herätessäni huomasin että mies ei ole mennyt töihin. Nukkuu krapulaansa. Vaatii hänkin seksiä päivittäin; eilen illalla jouduin suostumaan kun ajattelin että pääsen tänään pois. Ystävä sanoi et "pysy vaan suunnitelmassa" joten koska hön nukkuu kuin tukki kerään kimpsut ja vähin äänin poistun- nuo seksi palvelut on ihan liikaa..
Kokoajan tsemppaan että nyt pakko toimia! Mies on nuorempi minua; toinen paikkakunta ei ole mahdollinen -vielä. Saan rauhassa kun pääsen asuntoon miettiä minne muutan... On tämä kauheaa.. Koira ollut ainoa elämäni valo-mutta jää hänelle koska on hänen. Osti sen kun menetin omani; samanrotuisen vielä....
Pelottaa kauheasti...
Ylvaliii

Free kirjoitti:En kertoisi lähtöaikeista appiukolle, sillä voi piillä vaara, että hän mainitsee asiasta pojalleen. Lisäksi on parempi, että uusi oma asunto löytyisi eri paikkakunnalta varsinkin jos asuinpaikkakuntasi on pieni kaupunki. Järjestele lähtöäsi salaa mieheltäsi ja hänen suvultaan, sillä mahdollista on, että hänellä iskee arvaamaton viha, kun kuulee lähdöstäsi. Mieti, mitä tarvitset mukaasi ja pakkaile mieheltäsi salaa. Olen ollut narsistipuolisoni kanssa naimisissa 25 vuotta ja nyt tämä liitto on tullut tiensä päähän ja järjestelen asioita siten, että lähden tästä hiljaisesti. 'Sen verran yhtymäkohtaa sinun mieheesi, että myös minun mieheni on vaatinut seksiä lähes päivittäin, jopa useamman kerran päivässä ja yleensä kuukautisetkaan eivät ole olleet esteenä. Jos kieltäydyn esim. yöllä klo 1:00, niin seurauksena on valtava riita, jota tapellaan, kunnes "annan" hänelle. Tämän 25 vuoden aikana olen voinut kieltäytyä seksistä vain 3 kertaa, jolloin hän ei ole jostain syystä aloittanut kieltäytymisestä riitaa.
Tsemiä frii! Sen verran on isompi kaupunki ettei löydä minua kyllä.. Kiitos vastauksesta ja toivon kaikkea hyvää sinulle!!
Venica

Viesti Kirjoittaja Venica »

Kyllä sinä minusta koiran voit ottaa mukaan. Kenen nimi on koiran ostosopimuksesssa. jos on sinun, hänellä ei ole mitään nokan koputtamista.
einiinvapaa

Viesti Kirjoittaja einiinvapaa »

koira oli hänen nimissään,joten tiesin etten saa mukaani sitä,sillä koira oli hankittu pitämään minut kotona,palasin palstalle nyt-kun eron jälkeinen ahdistus ja stressi on tullut tutuksi... koiraa ikävöin päivittäin..
Vastaa Viestiin