Suuttuu jostain pienestä asiasta ja alkaa raivoamaan. Sitten minä olen hiljaa enkä halua puhua, koska huusi juuri minulle sekä heristeli sormiaan melkein nenän edessä. Tämä minun hiljaisuus saa hänet entistä enemmän raivoamaan ja hän jättää minut. Ei asuta yhdessä eikä samassa kaupungissa. Käskee minun lähtemään keskellä yötä ja sanoo ettei häntä kiinosta vittuakaan mihin menen.
Joka riidasta tulen jätetyksi sekä hän ei ikinä pyydä anteeksi. Jos haluan selvittää riidan esittää minun kysymyksiini kysymyksiä, että miksi sinä teit näin ja noin yms. Tätä jatkunut lähes neljä vuotta. Minä olen se, joka pyytää anteeksi. Ei nää vikoja itsessään.
Sitten aina, kun olen lepytellyt ja sanonut, että ollan vaan kavereita niin yhtäkkiä olenkin mailman paras nainen
Nyt viime riidasta päätin etten enää anele takaisin enkä selvitä asiaa. Käyttäytynyt välinpitämättömästi minuun nyt, mutta ehkä parempi. Muutama sana vaihdettu.
Ei jaksa enää tälläistä, että minussa aina vika enkä voi hänelle tunteitani näyttää ilman, että raivoaa minulle.
Miten pystyn eroamaan etten enää ikinä mene siihen suhteeseen?
Vaikeaa tulee päästää irti.