Valvoja ilmoittautuu

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Notavictim

Valvoja ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Notavictim »

Hei teille kaikille!

Ensinnäkin suuret kiitokset teille siitä, että olette rohkaistuneet tulemaan tänne puhumaan vaikeista ja aroista asioista ja osanneet paria poikkeusta lukuunottamatta käyttäytyä fiksusti toisianne kohtaan ja noudattaa sääntöjä. Foorumin luonteen huomioon ottaen on erittäin tärkeää, että täällä ei rähistä turhanpäiväisyyksistä tai käyttäydytä asiattomasti muita kohtaan.

Olen itse ollut vaitonainen täällä varsinkin viime aikoina, joten halusin tehdä tiettäväksi, että hiljaisuudestani huolimatta olen täällä taustalla koko ajan valvomassa, että jokaisen keskustelijan etu toteutuu tasaveroisesti ja että väärinkäytöksiltä voidaan välttyä.

Mahdollisille uusille käyttäjille tiedoksi, että kaikki uudet käyttäjät hyväksytään jokainen erikseen ja esimerkiksi päihteisiin, intiimeihin ruumiinosiin, kirosanoihin tai yleisestikin sopimattomuuksiin viittaavissa nimimerkeissä käytetään erityisen tiukkaa seulaa. Säännöt ovat kuitenkin samat kaikille, olipa kyseessä sitten paras kaverini tai tuiki tuntematon yksilö toiselta puolelta maata.

Mikäli havaitsette täällä jotain sellaista, mistä olisi edes ehkä paikallaan ilmoittaa valvojille, laittakaa ilmoituksia tulemaan.

Jatkakaa fiksua keskustelua ja hyvää kesää kaikille :)

- Notavictim / Valvoja
Surusydän16

Re: Valvoja ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Surusydän16 »

Hyvää kesää sinulle myös ja kiitos tästä foorumista ❤
pilvilinna

Re: Valvoja ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja pilvilinna »

Minä myös ollut melko hiljainen viimeaikoina, se ei myöskään minulla tarkoita että enkö olisi täällä, en vain ole jaksanut kirjoittaa. Kun minulla on oikein paha olla joudun ottaan välimatkaa ja kerron vasta sitten kun asia on ohi ja pystyn siitä puhumaan.
Kiitos teille valvojille siitä työstä jota teette tämän palstan eteen. Oikein hyvää kesää (jos se tulee) kaikilla, Myös sinulle surusydän16
Vastaa Viestiin