Ensinnäkin suuret kiitokset teille siitä, että olette rohkaistuneet tulemaan tänne puhumaan vaikeista ja aroista asioista ja osanneet paria poikkeusta lukuunottamatta käyttäytyä fiksusti toisianne kohtaan ja noudattaa sääntöjä. Foorumin luonteen huomioon ottaen on erittäin tärkeää, että täällä ei rähistä turhanpäiväisyyksistä tai käyttäydytä asiattomasti muita kohtaan.
Olen itse ollut vaitonainen täällä varsinkin viime aikoina, joten halusin tehdä tiettäväksi, että hiljaisuudestani huolimatta olen täällä taustalla koko ajan valvomassa, että jokaisen keskustelijan etu toteutuu tasaveroisesti ja että väärinkäytöksiltä voidaan välttyä.
Mahdollisille uusille käyttäjille tiedoksi, että kaikki uudet käyttäjät hyväksytään jokainen erikseen ja esimerkiksi päihteisiin, intiimeihin ruumiinosiin, kirosanoihin tai yleisestikin sopimattomuuksiin viittaavissa nimimerkeissä käytetään erityisen tiukkaa seulaa. Säännöt ovat kuitenkin samat kaikille, olipa kyseessä sitten paras kaverini tai tuiki tuntematon yksilö toiselta puolelta maata.
Mikäli havaitsette täällä jotain sellaista, mistä olisi edes ehkä paikallaan ilmoittaa valvojille, laittakaa ilmoituksia tulemaan.
Jatkakaa fiksua keskustelua ja hyvää kesää kaikille
- Notavictim / Valvoja