LiianRikkiHajoamaan kirjoitti: 10 Syys 2020, 20:02
Hitsit kun ei toi englanti ihan noin hyvin avaudu et tajuaisi kaiken.
Täällä puoliso heittäny erokorttia taas pöytään. Edellinen saatiin sovittua ja lähes itki kai ollaan aina yhdessä. Seuraavana iltana uudestaan erokortti. Riitojen syy minussa, niinkuin aina. Olen nyt kuunnellut kuinka KAIKKI kaverit pitää minua tyhmänä yms. Paskaa. Sanoin että jos tosiaan haluaa erota niin menköön muualle yöksi. Esim. Työpaikallaan on keittiöt,sohvat, tv ja saunakin löytyy. Ei suostunut. Jotenkin aistin että tässä on nyt muut stressit taustalla mut ei osaa sanoittaa tunteitaan vaan purkaa kaiken paskan mulle ja nauttii kun kiemurtelen jaloissa. Sovittiin jatkaa tietyin hänen ehdoin. Oma pää ihan sekaisin ja tuntuu kuin jälleen kerran sydän revitään hajalle ja järki sanoo että anna olla. Oon yrittäny saada lääkärille aikaa että saisin lähetteen puhumaan ammattilaiselle, tuloksetta.
Luin tän sun topikin läpi ja kyllä tässä ainoa keino on päästä eroon, pelastaa itsesi ja lapsesi on lähteä pois ja erota. Ainoa keino jolla pelastat itsesi...mielesi...ja sitä kautta lapsesi. Elämäsi, on lähteä. Kylmää mutta ei ole muuta ratkaisua. Se on rankka päätös, mutta se on ainoa asia, jonka voit nyt tehdä ja osottaa lapsillesi, että tollasta kohtelua ei tarvitse sietää. MIllaisen esimerkin annat eteenpäin tästä hänelle.
Mieti, miten lapsesi ajattelevat sitten myöhemin, kun voit osottaa että teit ratkaisun ja osoitit, että sinulla on rajat ja niitä pitää kunnoittaa ihan itsesi takia. Jos et lähde, millaisen esimerkin lapsesi saa tulevaisuuteen, itsekunnoituksen ja arvostuksen. Lapsesi vaistoaa kaiken, mitä koet ja miten sinua kohdellaan, oletko ja oletteko onnellisia. Nyt se päätös kehiin, pystyt siihen kyllä. Pelasta itsesi, pelasta lapsesi ja tulevaisuutesi. Ansaitset parempaa.
Kirjoitin omaan topikkiini ohjeita, miten toimit. Miten itse toimin hiljattain tässä harkittauni noin 2 vuoden ajan eropäätöstä. Tällä viikolla sain pojaltani viestin suoraan silmiin, että hänkin näki ettei meillä ole asiat hyvin. Hän on ollut ihan eri poika nyt kun hän näkee, että asiat muuttuu. Isä ja Äiti puhuvat eivätkä kiukuttele ja sopivat asioista ja ovat väleissä. Lapset ovat uskomattomia.
Eli apua hakemaan jos saat niin käytä kaikki apu, mutta lähde. Valmistaudu sotaan ja pidä puolesi. Ainoa keino pelastaa elämäsi, joita on vain yksi.
Toivotan sulle onnea ja voimia, niitä tarvitset mutta se on kaiken vaivan väärti kun pääset eroon tuosta tilanteesta. Usko pois.